IDENTIFIKIMIN DHE IDENTIFIKIMI DHE VLERËSIMI I GJENDJES TEKNIKE

Procedura për indentifikim e automjeteve bëhet në afate dhe për automjete të verifikuara me nenin 24 nga Ligjet e automjeteve.

  1. Oragnizata ndërkombëtare dhe ndërshtetërore – për përdorim zyrtar;
  2. Përfaqësues diplomatik dhe konsular të shteteve të tjera në Republikën e Maqedonisë - për përdorim zyrtar;
  3. Persona diplomatik dhe konsular të punësuar në perfaqësi të huaja në Republikën e Maqedonisë dhe anëtarëve të familjes së ngusht të personave - për përdorim privat;
  4. Shtetas të Republikës së Maqedonis të cilët kthehen nga punë të përhershme ose përkohshme, ose nga qëndrimi jashtë vendit, përderisa kanë qenë jashtë shtetit për më së paku 1 vjet pa ndërprerje;
  5. Shtetas të huaj të cilët kanë miratim për qëdrim të përhershëm ose përkohshëm në R. e Maqedonisë;
  6. Organizata humanitare për kryerjen e punëve humanitare dhe
  7. Automjete të cilat para ri-hyrjes në R. e Maqedonisë, një herë kanë qenë të regjistruara në Republikën e Maqedonisë.

DOKUMENTACIONI I DUHUR:

  1. Kërkesë për kryerjen e pjesës teknike të procedures, që merret në Shërbimin teknik;
  2. Dokument - njoftim për përmbushjen e kushteve të nenit 24 nga Ligjet e automjeteve të kësaj rregulloreje, te lëshuara nga Organi për aprovim;
  3. Certificate of conformity (СОС), I dhënë nga prodhuesi i automjetit për automjet të ri, bashkë me origjinalin për krahasim, COC për automjet të dorës së dytë (nëse është dhënë me atë lloj automjeti), bashkë me origjinalin për kontrollim;
  4. Dokumente të tjera, ose prova tjera (sidomos nëse bëhet fjalë për automjet i cili nuk e ka për qëllim tregun europian, ose për automjet I cili nuk është I prodhuar sipas rregullave të harmonizuara europiane) nga të cilat mund të miren të dhëna të vlefshme për identifikimin e automjetit;
  5. Fotokopje të licencës/patentës së mëparshme, bashkë me origjinalin për krahasim (për automijetet të cilat kanë qenë të regjistruara më pare);
Image 1
Image 2
Image 3
Image 4

PROCEDURA:

  • I gjith dokumentacioni kontrollohet dhe klienti informohet për fazat e mëtejshme të procedures si dhe për mënyrën në të cilën do të jet I informuar pë marjen e dokumentave të gatshme, poashtu edhe për mënyrën e pagesës për shërbimin e kryer.
  • Përderisa pas kontrollimit të dokumentacionit konstatohet se janë të përmbushura të gjitha kushtet si dhe janë vërtetuar karakteristikat teknike të duhura. Shërbimi teknik I lëshon document klientit „Marrëveshje për regjistrim“.
  • Në të kundërtën nëse konstatohet se për automjetin nuk ka të dhëna të mjaftueshme, Shërbimi teknik e njofton klientin se ka nevojë për më shumë të dhëna.
  • Marrëveshja për regjistrim jipet gjat regjistrimit të automjetit.

Identifikimi dhe vlerësimi I gjendjes teknike është procedure gjat së cilës verifikohen ngjashmëritë e automijetit dhe të dhënat teknike bazë të tij, me ndihmën e dokumentacionit të dhënë dhe/ose me kontrollimin e të dhënave në regjistrin e të dhënave të automjeteve, dhe vizuelisht kontrollohet plotësia dhe aftësia për vozitje të sigurt në komunikacionin e rrugëve, sikurse dhe operim të sigurt gjat kryerjes së punëve bujqësore dhe pyjore, si dhe kontroll nëse automjeti nuk ka qen I riparuar, modifikuar në përputhje me nenin 10 të Ligjit për automjete.

Procedura për identifikimin dhe vlerësimin e gjendjes teknike të automjeteve zbatohet për automjete të reja për të cilat lloji/tipi është I aprovuar në përputhje me rregullat e harmonizuara me BE- për aprovimin të llojit dhe posedojnë origjinalin e COC(Certificat of Conformity), sikur se dhe për automjete të cilëve lloji është aprovuar në Republikën e Maqedonisë, kryesisht për ato për të cilat Organi për aprovim ka dhënë dokument që I takojnë llojit të aprovuar, variantit në Republikën e Maqedonisë.



VËREJTJE:

E gjithë procedura për aprovim të automijetit është e kryer në përputhje me udhëzimet e dhëna në Manualet për kryerjen e punëve teknike dhe profesionale, si dhe regullat ligjore që vlejnë dhe e rregullojnë këtë fushë.

Klienti mund të plotëson një pyetësor në lidhje me cilësinë/kualitetin e shërbimit. Pyetësori është i vendosur në sportel në dhomën e pritjes.

Klienti poashtu mund të paraqet ankesë në lidhje me punën e Shërbimit teknik.